Kratke beleške: vikend state of mind

By 16:08

Pamtim dane kada sam bila još umorniija i još lepljivljija na +52. Podgrevala sam tu temperaturu čikaškim bluzom i pokušavala da se rashladim njihajući se u ritmu rapaparapapapa na terasi sa velikom čašom limunade.
Danas nastavljam. Nešto se mislim - malo sam starija, pogled sa terase mi je drugačiji i viši, vidim pola Beograda, čujem komšijinu veš mašinu i slušam Talking Heads i onu super pesmu dizalicu Girlfriend Is Better...
A jutro počelo sa činijom punom trešanja, opranim suđem, okačenim vešom i velikom planom za večeras. A moje drugarice i ja - mislim pršte poruke, zzzzzzzzzzzzvone telefoni, a još uvek se razvlačim, sa žvakom u ustima... Sve mi je potaman, osim što bih mogla da pojedem veliku činiju sladoleda. Vikend je i jedva čekam kad ću da zaplovim u noć... Trčećim korakom, malo nakoso kao na slici...
  

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...