Modni IN, životni OUT i ostalo: Sajam knjiga 2015. godine

By 17:04

A što se tiče sezone "Moja jesen/ zima 2015. godine", našla sam inspiraciju po ko zna koji put u knjigama, koje se tiču prevashodno umetnosti, još umetnosti, mode i dizajna. Ide to sa oktobrom, sa Sajmom knjiga. IN su knjige, uvek bile!
Smatram da je MUST HAVE i ove sezone - rad na sebi. Verujem da mnogi od vas misle da preterujem sa ovim insistiranjem, al avaj, ja mislim da tek počinjem... sa preterivanjem. Nikako sa pretvaranjem.
Danas sam živela u knjizi. Sutra ću verovatno da živim u filmovima Vesa Andersona ili Mišela Gondrija, ali o tome sutra. Ne brinite se, preneću vam utiske.
Nego danas, "Opšta istorija umetnosti 2", Đina Piskel, zastajem i po ko zna koji put - engleska gotika, katedrala u Solzerbiju (posebno) i te isturene kolonade stubova. Naglašavanje vertikalnosti i dubine u prostoru, naklonost ka dekorativnosti: "struktura građevine kao da je prekrivena velom na taj način što se sve razlaže u najtananija linijska tkanja..." Hmmm... Ovde počinjem.
U jesen, a i zgleda i zimu godine Gospodnje 2015. ulazim u suknjama i haljinama ispod kolena, loknama, crvenim - nezaobilaznim karminom i crvenom beretkom (može i šeširima), kaputima svih dužina i ne baš svih boja (ove jeseni ne bih da nosim braon, bež ili krem boje) i sa prenaglašenim nakitom. Dodala bih na sve ovo i lepo Sunce i divno napisane, kvalitetne reči i redove knjiga, trknula bih do Sajma obogatila moju skromnu biblioteku... ali plaši me da tamo vlada estrada. Zaobiću ih uvek, taj večni OUT. Al knjige nikad, dužna sam im.

  

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...